Friday, March 31, 2006

ROBERT BURNS

A Red, Red Rose

[Hear Red, Red Rose]
1794Type: Poem

O my Luve's like a red, red rose,
That's newly sprung in June:
O my Luve's like the melodie,
That's sweetly play'd in tune.
As fair art thou, my bonie lass,
So deep in luve am I;
And I will luve thee still, my dear,
Till a' the seas gang dry.
Till a' the seas gang dry, my dear,
And the rocks melt wi' the sun;
And I will luve thee still, my dear,
While the sands o' life shall run.
And fare-thee-weel, my only Luve!
And fare-thee-weel, a while!
And I will come again, my Luve,
Tho' 'twere ten thousand mile!

http://www.robertburns.org/works/

This is other of my favourite poems, it is wonderfully sang in a CD composed by BILL DOUGLAS. I recomend it .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

blog rating and reviews Articles Websites Directory - Articles Websites Directory and Reviews with free submission.